Romulaari - Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Romulaari - Foorumi

Kiitos Urli.Netille lyhytosoitteesta: www.Foorumi-Romulaari.urli.net
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
HerraX
Moderator
Moderator
HerraX


Mies
Viestien lukumäärä : 1235
Ikä : 31
Missä asun : Oulu
Ajoneuvo : Toyota ja Volvo
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama
Registration date : 19.07.2007

Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty11.01.08 9:48

Joo elikkäs nyt olisi tarkoitus tehdä PV:Eestä erittäin jaksava (vetämisessä) ja nopea (mutta ei kuitenkaan mtn yli 90-100 esim 70 käy mainiosti ) paikalla on nytten 50 tuumanen pytty (sanotaan kai noin :E) ja muut ovat vakioita mutta pakoputkesta otettu kuristeet pois ja leikattu :E , Elikkäs mitä pitäisi / kannattaisi laittaa että saisi hyvän (kuvia tulee ehkä kunhan saan siivottuu sen pölystä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiesijemmari
Admin
Admin
Kiesijemmari


Mies
Viestien lukumäärä : 1396
Ikä : 31
Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...)
Registration date : 22.04.2006

Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Vs: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty14.01.08 11:43

Jos haluat että alakierroksillakin on vääntöä, älä hommaa Power+ pyttyä. Se on tehty kilpäkäyttöön ja suunniteltu päästämään tehot vain isoilla kierroksilla. Joten joku 80cc Malossi ois paras mahollinen... Pakoputkeksi gianellin tai luhaon putki, kaasari (Mikuni on paras, koska alkuperäinenkin on mikuni & säätöjä on paljon) riippuu pytyn koosta (Jos 80cc hommaat, joku 20-24mm on aikas mukava... 50cc:lle jopa vakiokin riittää, mutta parempi ois joku 17mm). Rattaat saat parhaiten esille kokeilemalla, jokaisessa mopossa kun on yksilölliset tehot. Jos on tuoreöljyvoitelu, ota se pois ja tuki ölsyputki. Käytä sekoitettua kaksitahtia ihan jo turvallisuussyistä. Jos 100km/h vauhdissa pytty leikkaa koska tuoreöljyvoitelu ei anna öljyä tarpeeks nopeesti, se on 98% varmasti henki pois...
Pistähän päivitystä virityksistä nii voin jelppii Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.Romulaari.urli.net
HerraX
Moderator
Moderator
HerraX


Mies
Viestien lukumäärä : 1235
Ikä : 31
Missä asun : Oulu
Ajoneuvo : Toyota ja Volvo
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama
Registration date : 19.07.2007

Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Vs: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty18.01.08 6:27

ei oo power+ pyttyy ihan 50 pytty hiilikuitu läpillä mut suutin pitäs isontaa nii sitte kai jaksaa vetää melkein tyhjäkäynnilläkin ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiesijemmari
Admin
Admin
Kiesijemmari


Mies
Viestien lukumäärä : 1396
Ikä : 31
Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...)
Registration date : 22.04.2006

Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Vs: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty18.01.08 12:12

HerraX kirjoitti:
ei oo power+ pyttyy ihan 50 pytty hiilikuitu läpillä mut suutin pitäs isontaa nii sitte kai jaksaa vetää melkein tyhjäkäynnilläkin ?
Eihän mikään mopo tyhjäkäynnillä vedä... Mutta jos tuntuu ettei saa tarpeeksi bensaa, käy ostaan iso pussi suuttimia ja kokeile. Se on pitkä ja tuskallinen prosessi, joten vaihda ensin pytty ja laita muut virit jottei tule turhaa työtä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.Romulaari.urli.net
HerraX
Moderator
Moderator
HerraX


Mies
Viestien lukumäärä : 1235
Ikä : 31
Missä asun : Oulu
Ajoneuvo : Toyota ja Volvo
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama
Registration date : 19.07.2007

Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Vs: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty18.01.08 12:14

virit on jo paikoillaan pitää vaa laittaa taka rengas paikoillee koska pamahti rikki :&
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiesijemmari
Admin
Admin
Kiesijemmari


Mies
Viestien lukumäärä : 1396
Ikä : 31
Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...)
Registration date : 22.04.2006

Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Vs: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty18.01.08 12:16

HerraX kirjoitti:
virit on jo paikoillaan pitää vaa laittaa taka rengas paikoillee koska pamahti rikki :&
Sitä sattuu, itellä on monenmonta menny jo nahkoille... Nahkat kun näkyy nii sillo alkaa olla buniksen aika (Jos on huono siärengaskin, koska seki pasahtaa tuusannuuskaks...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.Romulaari.urli.net
Sponsored content





Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty
ViestiAihe: Vs: Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)   Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mun pv ( korjailu ja virittely vaihteessa)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Romulaari - Foorumi :: Muuta :: Ajoneuvot-
Siirry: